שלום ברצוני לברר בקשר לגיוס הון לתמא 38 ללא תשקיף אני יודע שמותר לי לגייס קבוצה עד 35 אנשים השאלה כמה מותר לי לגייס מכל אחד וכן אם אני מגייס למספר בניינים ואני מקים לכל בניין חברה בפני עצמה האם מותר לי לגייס 35 אנשים לכל בניין בפני עצמו? ממתין לתשובה מהירה תודה ויום טוב
לא מתאים לפניה בפורום
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רונן שלום, אנא פרט האם כבר יש בידך רישיון לעסק מעיריית ת"א ? במידה וכן, צריך לבדוק את תנאי הרשיון על מנת לדעת אם אתה חשוף לתביעות. משפטיות. במידה וטרם הסדרת את עניין הרשיון ,אתה מוזמן לפנות למש...
המשך תשובה