שלום, אבקש לדעת מהי רמת האחריות שעלי לספק מול הלקוח, כאשר אני מוכר מכשירי כושר כיבואן מחו"ל שמביא אותם לצרכן מישראל.
המכירה נעשית בחנות האינטרנטית שלי.
מה רמת האחריות שלי מול הלקוח? על אילו דברים עלי לשים לב?
שלום,
הואיל ומדובר בחנות אינטרנטית, חשוב לנסח תקנון אתר, שיכלול את כל התנאים לביצוע עסקת המכירה, לרבות תנאי ביטול, תנאי האחריות למוצרים ועוד.
את סעיפי האחריות חשוב לנסח באופן שיגביל את אחריות היבואן.
לשם כך מומלץ להיוועץ עם עו"ד המתמחה בתחום זה.
להמשך בירור ומתן ייעוץ מתאים, אתה מוזמן לפנות אליי, בטלפון המופיע בעמוד שלי באתר ואשמח לעזור לך בעניין.
שאלו את מנהל/ת הפורום: גיא הרשקוביץ, עו"ד מגשר ובורר 053-9428571
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אבנר שלום, חסרים פרטים לגבי מהות העסק, כמו מהיכן מגיעים החומרים מהארץ מחו"ל, האם אתה רק מפיץ או גם רוכש את החומרים וכו` , הינך מוזמן לפנות למשרדי למתן יעוץ ...
המשך תשובה