היי, שמי אנג'ליקה ואני קוסמטיקאית. שנים עבדתי בתור שכירה ומשכורת הייתי מקבלת מבעל העסק. כעת, אני מעוניינת לקחת יוזמה ולפתוח עסק קטן משלי. בהתחלה אני רוצה לבדוק אפשרות לעבוד מהבית. אשמח לקבל את עצתך בנושא- כיצד מתחילים? האם צריך עו"ד או מספיק רו"ח? אשמח להסבר בנושא כי אני ממש לא מבינה בתחום של פתיחת עסק.
שלום אנג'ליקה
את מוזמנת ליצור קשר עם משרדנו אשר ישמח לעמוד לרשותך.
גיא חדי, עו"ד
חדי ושות', משרד עורכי דין
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב חשוב לקבל את מלוא הפרטים כדי לבחון מהן הדרישותה חוקיות בעניין. אתה מוזמן לפנות למשרדי לצורךה שלמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים המקובלות....
המשך תשובה