שלום, בעקבות סכסוך בין השותפה לביני, העברתי את המניות שלי לבעלותה של השותפה. כיום אני חוששת מתביעות של עורך הדין של החברה בשם עצמו. האם תביעה כזו היא לא ניגוד עניינים? תודה

רבקה שלום,
שאלתך לא ברורה , חסרים פרטים . את מוזמנת לפנות למשרדי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי אור, אמנם לא קיימת חובה לבעל עסק לשכור את שירותיו של עורך דין, אבל כמעט כל עסק יגיע לשלב שיהיה זקוק לשירות משפטי, במיוחד בתחומים מסחריים. מתי עסק באמת צריך עורך דין? ✔️ הקמת ...
המשך תשובה