שלום, הסכם שכירות שבו הצד המשכיר (קיבוץ) מכניס סעיף אי תחרות לחוזה על מנת לא להתחרות בכלבו: 1. האם הסעיף עצמו מהווה הפרה? 2. במידה והסעיף אי תחרות גרם לעסקה ליפול האם יש עילה לפיצוי או עילה לתביעה?

שלום אלי,
חשוב לעיין בכלל סעיפי הסכם השכירות בכדי להשיב על שאלתך וכן להבין ממך את מכלול נסיבות המקרה על מנת לבחון האם קיימת עילת תביעה בגין ביטול העסקה. אתה מוזמן לפנות אלי לקבלת ייעוץ מתאים בנושא בטלפון המופיע בעמוד שלי באתר ואשמח לעזור לך בעניין.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רובי שלום, ניהול עסק באופן מקוון אינו שונה מניהול עסק רגיל, ודרישות החוק חלות גם על עסק מקוון, חסרים פרטים, להמשך יעוץ הינך מוזמן לפנות למשרדי לטלפון ...
המשך תשובה