רציתי לדעת האם אפשר להקים חברה בלי תואר? אני בן 29, מעוניין להקים חברה של קידום אתרים, אחרי שקיבלתי סכום כסף גדול בירושה. האם העובדה שלא למדתי כלום ואין לי שום תעודה יכולה להפריע לי איכשהו מול העובדים או הלקוחות או הספקים? אני שואף גבוה מאוד, אני לא מעוניין שזה יהיה בעוכריי אם נגיד ניצור קשרים עם חברות גדולות למשל. אני אוטודידקט מעולה, ומעולם לא עניין אותי לקבל תעודת "הכשר" על הדברים שאני טוב בהם.
שלום עידן,
אין צורך בתואר אקדמאי כדי להקים חברה ולהצליח.
בברכה,
גיא חדי, עו״ד
חדי ושות׳, משרד עורכי דין ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום ליאל, שאלתך הינה לא רק מתחום זכויות יוצרים אלא מעוררת שאלות גם מתחום הגת הפרטיות, הואיל ומדובר בחשיפת מידע ונתונים השייכים לעסק, שלא ניתנה על ידו הסכמה מפורשת לעשות בהם שימוש. גם אם לא מדובר ב...
המשך תשובה