אני מתכננת לפתוח עסק עצמאי. בינתיים אני עובדת כשכירה, ובמקביל מטפחת לאט את העסק שלי. רציתי לשאול אם מומלץ לעזוב עבודה סדירה, למרות שאין לי בינתיים הכנסות מהעסק? תודה
התשובה המיידית היא לא. תמיד כדאי להשאיר רזרבה בצד.
לגבי עזיבת עבודה התשובה תלויה בנסיבות.
את מוזמנת ליצור קשר. בהצלחה - צפריר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רונן שלום, אנא פרט האם כבר יש בידך רישיון לעסק מעיריית ת"א ? במידה וכן, צריך לבדוק את תנאי הרשיון על מנת לדעת אם אתה חשוף לתביעות. משפטיות. במידה וטרם הסדרת את עניין הרשיון ,אתה מוזמן לפנות למש...
המשך תשובה