שלום האם מי שהוא בעלים של חברה נניח אפילו ב100% ממניותיה יכול לקבל דמי אבטלה על תקופה קודמת בה עבד כשביר במקום אחר? ראוי לציין כי מהחברה בה הוא שותף אין לו כל הכנסה תודה רבה
תבדוק מול הביטוח הלאומי
צפריר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי ישראל, פתיחת חנות אופנה מקוונת זו החלטה מרגשת, אבל יש כמה דברים משפטיים שכדאי להסדיר מראש כדי למנוע בעיות בהמשך. לגבי רישום העסק, צריך להחליט אם עדיף להיות עוסק מורשה או להקים חברה בע"מ. עוסק...
המשך תשובה