שלום האם בעל עסק חייב לקבל עבודה מלקוח כקבלן משנה כאשר הלקוח מתווך בין העסק והחברה וגובה עמלה על שירותיו או שניתן לומר לאותו מתווך שאנו מציעים שירות לכל בעל עסק הפונה אלינו באופן ישיר בלבד. האם הלקוח הנ"ל יכול לטעון על אפלייה שלו כלקוח שלא קיבל שירות. תודה על תשובתכם, גבי
ככל שמאפייני השירות ציבוריים יותר עליו לנהוג בשיווין יותר.
במקביל חופש החוזים מאפשר לצדדים להתקשר אול לא להתקשר לפי רצונם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יוסי שלום, חסרים פרטים, האם הינך רוצה לפתוח חברה בע"מ או עוסק מורשה ? בנוסף, ניתן לבטל רישום פלילי, תלוי בסוג העבירה והזמן שעבר מיום ביצוע העבירה, הינך מוזמן לפנות למשרדינו לצורך יעוץ אישי לטלפון שנ...
המשך תשובה