שלום רב, בכוונתי להקים מרכז טלמיטינג/טלמרקטינג בעסק שלי, על מנת להגדיל מכירות. מקריאת חוק הספאם באתרי המועצה לצרכנות וגם מתשובות שנתנו כאן, עולה כי החוק אינו חל על שיחות טלפון מסוג זה ללקוחות (האם יש הבחנה בין שיחה ללקוח עסקי/פרטי?). מאידך גיסא, קראתי ברחבי האינטרנט שבית המשפט לתביעות קטנות הטיל קנס בגין פעולה זו על חברת פלאפון (ת"ק 31140-10-14) אשמח למורה נבוכים בעניין. תודה וחג שמח

שלום אביב, ראשית, חשוב לברר האם מדובר בשותפות שנרשמה ברשם השותפויות, אם לאו. בכל מקרה, ככל שיש הסכמה בין השותפים על פירוק השותפות, אין צורך בנקיטת הליך משפטי לצורך ביצוע הפירוק וניתן להגיע להסכמו...
המשך תשובה