שלום, אני מנהלת צהרון, חתמתי עם ההורים על הסכם בתחילת השנה, בעקבות יוקר המחייה אני רוצה להעלות את התשלום להורים, האם זה אפשרי מבחינה חוקית? והאם אני חשופה לתביעות מצד ההורים? תודה

רוז שלום,
חתימת הסכם היא מחייבת אלא אם ישנם סעיפים בחוזה שמאפשרים שינויים במקרים חריגים , מבלי לבחון את הוראות ההסכם יש קושי לסייע לך. להמשך יעוץ הינך מוזמנת לפנות למשרדי לטלפון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום אסי, חשוב לבדוק תחילה את ההסכם שנחתם על ידך מול חברת קידום אתרי האינטרנט והאם יש בו סעיף המקנה לך אפשרות לביטול במקרה שאינך מקבל את השירות. בנוסף, מומלץ לתעד בכתב כמה שיותר תלונות ופניות שלך...
המשך תשובה