אני מועסק כשכיר בחברת היי טק קטנה, ולאחרונה קיבלתי הצעה להיכנס בתור שותף בעסק חדש בתחום, בתמורה אני נדרש להשקיע כספים. רציתי לדעת האם ברגע שאני נחשב משקיע בעסק מסוים, זו הפרה של חוזה העבודה מול המעסיק?
הכול תלוי בהסכם העבודה מול המעסיק
בהצלחה - צפריר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום ניר, עוסק זעיר / פטור הוא עצמאי הפועל במחזור עסקאות קטן ולכן אינו גובה מע"מ מלקוחותיו (מלבד במקרים מסוימים). כדי להיות עוסק פטור אסור שמחזור העסקאות (ולא הרווח) בעסק יעבור את הסכום של 100,491 ...
המשך תשובה