אני במו"מ לרכישת שלד בורסאי, האם חייבת להיות זהות מבחינה מסחרית בתחום שבו אני עוסק - נדל"ן , לבין התחום המסחרי של השלד הבורסאי, והאם זה יכול להשפיע על קיזוז ההפסדים של בעלי המניות הקודמים.

אמיר שלום,
ברכישת שלד בורסאי, לבעלי המניות החדשים מתאפשר לקזז הפסדים צבורים לבעלי המניות הקודמים. צריך לבחון את הטעם המסחרי היסודי שבהעברת השליטה, ולבחון אם קיזוז ההפסדים הצבורים ראוי מבחינה כלכלית. אם אין אפשרות להוכיח את הקשר המסחרי בין החברה הרוכשת לשלד הבורסאי, אלא רק את הרצון להכיר בקיזוז הפסדים, סביר להניח שרשויות המס לא יאפשרו את קיזוז ההפסדים. להמשך יעוץ הינך מוזמן לפנות למשרדי לטלפון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רונן שלום, העסקת בני נוער בחופשת הקיץ היא בהתאם להוראות חוק עבודת הנוער, והפרת החוק דינה מאסר או קנסות. אסור להעסיק בני נוער מתחת לגיל 14 , נדרש אישור רפואי ,וישנה מגבלה על סוג העבודות . מותר להעסיק...
המשך תשובה