אני בעל מסעדה באזור ירושלים, ואני בעל העסק היחיד. אני רוצה להוריד פעילות בגלל מחלה של אשתי ולמכור חצי מהבעלות לשותף שייכנס כדי לעזור לי מבחינה תזרימית וניהולית. אני אמור להגיש לו הצעה להסכם, איפה אוכל לקבל ייעוץ על כך? האם עליי לשכור גם עו"ד וגם רו"ח או שאפשר רק אחד?
שלום רב עמי,
לא ברור לנו מפנייתך האם אתה מאוגד כעוסק מורשה או כחברת יחיד.
בכל אופן, המשא ומתן ועריכת ההסכם, רצוי שייעשו על ידי עורך דין הבקי במשפט מסחרי, אשר יוכל לתת מענה לסוגיות המסחריות והמשפטיות הרבות אשר עולות מהסכם שכזה.
בריאות ואחלמה לאשתך.
מור ושות' - משרד עורכי דין
יפו 216, ירושלים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום שרית, חשוב לעגן את כניסת השותפה לעסק בהסכם שותפות, התפור באופן ספציפי למידותיו של העסק שלך. הסכם שותפות אמור להסדיר באופן יסודי את מערכת היחסים בינך לבין השותפה הנכנסת, לרבות חלוקת התפקידים ו...
המשך תשובה