האם חברה ישראלית שכל בעלי מניותיה ישראלים, שהוקמה במטרה לרכוש חברה אחרת (שעוסקת בתחום מסחרי רגיל, לא פיננסי) היא תאגיד פאסיבי או אקטיבי? אנחנו צריכים למלא בשביל הבנק טופס הצהרה בדבר תושבות מס)
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יעל שלום, על מנת לפתוח עסק בבית לרבות קייטנה, נדרש לבדוק בין היתר מהו השימוש המותר בהיתר הבנייה האם רק מגורים ו/או שימוש מסחרי. בנוסף עליך לפתוח תיק ברשויות המס ולדווח על כל תקבול אותו את מקבלת בגין...
המשך תשובה