היי, האם בהסכם NDA נהוג שרק מורשה חתימה אחד של החברה חותם על ההסכם, או שנהוג שגם בעלי תפקידים בחברה שחותמת על הסכם הסודיות, יחתמו גם הם בשמם?

אריק שלום ,
הסכם סודיות בד"כ עונה על צורך ספציפי של צדדים להסכם גם אם מדובר בחברה הצדדים להסכם אמורים לחתום עליו . להמשך יעוץ הינך מוזמן לפנות למשרדי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי אייל, כשאתה יזם בשלב הגיוס, חשוב להבין את ההשפעה של הסעיפים שיהיו בהסכם ההשקעה על יכולת השליטה ועל ההון שלך. סעיפים כמו שווי החברה, סוג המניות, והגנות על דילול יכולים לעשות הבדל גדול במעמד ובזכויו...
המשך תשובה