לפי חוק ני"ע אני מכיר שניתן לגייס בחברה פרטית הון בדרך של הנפקת מניות לעד 35 ניצעים בשנה. האם ניתן באותו אופן לגייס חוב כדרך אג"ח בצורה פרטית? כמובן תחת הגבלה ל35 ניצעים. מכל חיפושי ברשת לא מצאתי מידע סביב גיוס חוב בפרטי שלא כדרך בנקים/גוף מוסדי. האם ברמה של המשקיע הפרטי ניתן לגייס חוב , בדרך זו? תודה מראש.

היי איציק, בנוגע לשאלתך, יש לה היבטים שצריך לבחון בהתאם לנסיבות הספציפיות שלה. קיימות מסגרות משפטיות שונות לגיוס הון וחוב, כולל מגבלות וחריגים שיכולים להיות רלוונטיים. יש גם שיקולים נוספים שכדאי לקחת בחשבון כדי לוודא שהמהלך נעשה בצורה נכונה ותואמת את הדרישות הרלוונטיות.
מאחר ומדובר בעניין שתלוי מאוד בפרטי המקרה, אתה מוזמן לפנות אלי ואשמח לסייע.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

חמדה שלום , הפעלת צהרון אינה מצריכה רישיון אולם על מנת לפתוח צהרון בבית פרטי הינך נדרשת לקבל "היתר לשימוש חורג" מהרשות המקומית על פי חוקי התכנון והבנייה וזאת בשל השימוש שלא למטרת מגורים. להמשך יעוץ...
המשך תשובה