שלום אני רוצה לקנות ממשהו עסק לשטיפת מכוניות ידנית באיזור חיפה בעל המקום כרגע רוצה על המוניטין כ 150 אלף שקל והוא אומר שהמקום מכניס ברוטו 50 אלף בחודש השיכות של זולה כ 3000 שקל השאלה אם זה כדי ורווחי ( ברור שאני ייקח גם דוח שנתי לרואה חשבון )
השאלה רצינית המצריכה בדיקה יסודית של הדוחות הכספיים, ופוטנציאל עתידי. יש להיוועץ העורך דין בפגישה מסודרת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אהרון שלום, ביצוע בנייה במסגרת תמ"א 38 מטיל אחריות על היזם לביצוע הפרויקט מתחילתו ועד סופו, ההסכם העיקרי הוא של היזם מול הדיירים בעלי הזכויות והסכם נוסף של היזם מול רוכשי הדירות החדשות. במידה וכל הצ...
המשך תשובה