שלום, האם למסעדה המיועדת לעובדים של מקום עבודה ומהווה חלק מהמבנה נדרש רישיון עסק (המסעדה מופעלת על ידי חברה חיצונית אך משרתת רק את העובדים)? תודה

דניאל שלום ,
חסרים פרטים , שאלת יעוד המסעדה אינה רלבנטית לעניין רישיון עסק , להמשך יעוץ , הינך מוזמן לפנות למשרדי עם כל הפרטים המלאים לטלפון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עופרה שלום, ראשית יש לבדוק האם יש הסכם בינך לבין המעסיקה הקודמת המגביל אותך ,לפתוח עסק באותו תחום. הכלל הוא שהסכם אי תחרות לא יהיה תקף אלא אם כן יש אינטרס לגטימי להגבלת אי התחרות. אם את לא עושה שימו...
המשך תשובה