פתחנו עסק חדש(חנות נוחות)בתוך תחנת דלק ,ולפי מה שניראה אנו לא עומדים בזה כלכלית ,השכירות מאוד גבוהה והמקום לא כזה ריווחי,אנו מעוניינים לצאת מהעסק בצורה יפה,ולצאת עם כמה שפחות נזקים,מה לעשות? בנוסף בעל המקום מבקש שנכתוב זאת ונחתום,האם לעשות זאת?
היוועצו עם עו"ד איך לרשום ומה לרשום.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אבי שלום, יובהר כי, השימוש המותר בנכס נקבע בהיתר הבנייה ובתוכנית בניין-עיר. שימוש חורג בנכס הוא שימוש בקרקע, בבניין או במקרקעין החורג מהשימוש המיועד על פי ההגדרה בתכנית בניין עיר (תב"ע). מבחינת רשויו...
המשך תשובה