הוריי מחזיקים בוילה גדולה במרכז הארץ. לאחרונה, הם נסעו לשליחות בחו"ל והותירו לי את הנכס, לדאוג לו ולשלם את החשבונות. קיבלתי מהם אישור לארגן במקום מסיבות פרטיות. האם אני יכול לגבות כניסה ולארגן מסיבות בתשלום. כמו כן, כיצד עושים את זה חוקי? האם עליי לפתוח חברה רשומה ולקבל ייעוץ מעורכי דין ורואי חשבון? מדובר במסיבות אקסקלוסיביות לאלפיון העליון.
בעקרון אפשרי. התייעץ עם רואי חשבון איך לפעול כחוק.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אמיר שלום, ברכישת שלד בורסאי, לבעלי המניות החדשים מתאפשר לקזז הפסדים צבורים לבעלי המניות הקודמים. צריך לבחון את הטעם המסחרי היסודי שבהעברת השליטה, ולבחון אם קיזוז ההפסדים הצבורים ראוי מבחינה כלכלית....
המשך תשובה