שלום רב. למדתי בסין שיטת גידול מאד מיוחדת של עציצים. אני רוצה לפתוח עסק קטן אשר ימכור את העציצים. המכירה תיעשה אצלי בגינה, בימי שישי בלבד. האם אני צריך לפתוח לשם כך עסק כגון חברה בע"מ או שמספיק עוסק פטור עם חשבוניות ודיווחים לרשויות? האם צריך להיעזר ברואה חשבון?
יש להיוועץ ברואה חשבון.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יצרן או יבואן חייבים למסור תעודת אחריות לרוכש המוצר.ועל היצרן/יבואן לתקן כל קלקול שנתגלה במוצר בתקופת האחריות. להמשך יעוץ הינך מוזמן לפנות למשרדי לטלפון שנמצא בעמוד שלי באתר ....
המשך תשובה