שלום רב. אני עובד בתור שכיר בחברת היי טק ושם משלמים לי ביטוח לאומי. כמו כן, אני שותף בשני עסקים נוספים, מסעדה וחברת סטרט אפ. האם אני צריך לשלם ביטוח לאומי בעבור כל אחד מהמקומות?
השאלה צריכה להיות מופנית לרואה חשבון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום שביט, צירוף שותף חדש לשותפות מחייב התאמה של הסכם השותפות למצב החדש על מנת שמערכת היחסים בין כלל השותפים, לרבות השותף החדש, תהא מוסדרת באופן יסודי. במקרה כזה קיימת האפשרות של הכנת נספח להסכם הש...
המשך תשובה