שלום רב. אני עובד בתור שכיר בחברת היי טק ושם משלמים לי ביטוח לאומי. כמו כן, אני שותף בשני עסקים נוספים, מסעדה וחברת סטרט אפ. האם אני צריך לשלם ביטוח לאומי בעבור כל אחד מהמקומות?
השאלה צריכה להיות מופנית לרואה חשבון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עמיחי שלום, על מנת להגיש תביעה ייצוגית צריך שתהיה עילת תביעה שמעוררת שאלות מהותיות מבחינה עובדתית או משפטית שמשותפת לקבוצה גדולה של בני אדם, ויש אפשרות סבירה שאותן שאלות תוכרענה לטובת הקבוצה. נראה ש...
המשך תשובה