מעוניינים לפנות להליך של פירוק מרצון. היינו בטוחים שאין כל חובות כלפי החברה ולאחר שהחלטנו על פירוק ופרסמנו את הפירוק, קיבלנו חוב מהעירייה. בנכסי החברה אין כל אפשרות לפרוע את החוב הזה. האם אנחנו צריכים לשלם מכיסנו הפרטי את החוב ואיך אפשר לשלם את זה "בשם החברה"?
אם החוב קשור לחברה, אין סיבה לשלם מכיסכם הפרטי. האם החברה כבר בפירוק או לא?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מתי, לא ברור משאלתך האם מדובר במוצרים חדשים שרכשת ואת מעוניינת למכור מבלי שנעשה בהם שימוש כלל או שמדובר במוצרי יד שנייה. מכל מקום, קיימים אתרי אינטרנט רבים בהם נמכרים מוצרים משומשים, שהמוכר ...
המשך תשובה