נותן שרותים שקיבל תשלום והגיש חשבונית כמקובל ניתבע לשלם פיצוי פסה"ד קבע שעליו לשלם+הוצאות הניתבע שילם וקיבל קבלה ללא חשבונית טענת התובע שהוא לא חייב להוציא חשבונית בעקבות זכיתו פסהדין שניתן בתביעות קטנות לא ציין את נושא המע"מ אגב התובע הינו עסק מורשה ולמעשה שקיבל חשבונית הוא קיזז לעצמו כמקובל את המע"מ ששילם ואם הוא לא מגיש חשבונית הוא מרוויח את המע"מ האם הוא צודק שהוא לא חייב בחשבונית האם זו שאלה משפטית או של רואה חשבון? אשמח לדעת
שאלה לרואה חשבון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אורה שלום חוק הקייטנות (רישוי ופיקוח ) 1990 ,קובע כי קייטנה היא עסק הטעון רישוי עסקים לפי חוק רישוי עסקים,1968 ואישורים ממשרד החינוך ועמידה באמות מידה מקצועיות בהתאם לחוק ולתקנות לרבות בתחומים כמו ח...
המשך תשובה