ברצוני לשאול האם כדאי לפתוח עסק עצמאי אני נכה באובדן כושר עבודה 100% ונכות רפואית של 67% וכן ברצוני לשאול עד כמה אני יוכל להרוויח בשנה ואיזה מיסים עלי לשלם ? היום אני בשיקום ולומד מקצוע חדש כיום אני מקבל קצבת נכות מינימליתוחי מהלוואות עדיין לא מהשוק השחור
שאלתך מצריכה פגישת ייעוץ. תלוי במספר גורמים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רחל, חוק רישוי עסקים, תשכ"ח – 1968 קובע אילו עסקים חייבים ברשיון עסק על מנת לפעול. בצו רישוי עסקים (עסקים טעוני רישוי) תשנ"ה – 1995 נכללת רשימה של כל העיסוקים שיש לקבל עב...
המשך תשובה