שלום. פתחתי עוסק פטור ומיד סגרתי אותו. האם יש השלכה לכך שמעתה ישימו עלי מעקב וביקורת ברשויות השונות ? לצורך פתיחה של עסק ,מה המוטיבציה לפתוח עסק ללא התחשבות כעצמאי בביטוח הלאומי ? תודה.
התשובה לשאלה הראשונה שלילית.
שאלה שניה לא ברורה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום ארנון, סימן מסחר רושמים אצל הרשם לסימני המסחר, באמצעות בקשה לרישום סימן מסחר וכלל שיש לוגו לעסק, מומלץ לרשום את הסימן בצירוף הלוגו. להמשך בדיקה ומתן ייעוץ המתאים לעסק שלך, אתה מוזמן לפנות אלי ...
המשך תשובה