שלום רב. אני עובד בתחום מסוים וניתן לעבוד בתחום זה גם "מהצד". שאלתי את המעסיק והוא אמר שלכאורה זה לא מפריע לו אבל הוא היה מעדיף שאשקיע את כול כולי בעבודה. אני רוצה לעשות עסקים קטנים מהצד על מנת לצבור ניסיון ומוניטין. לא מדובר בעסק אשר ייקח את כל זמני הפנוי אבל הוא באותו התחום בו אני עוסק בתור שכיר (וחתום על חוזה אי תחרות). האם זה חוקי כאשר הבוס מסכים בעל פה או שעליי להשיג הסכמה בכתב (דבר שיהיה קשה לי לעשות)?
סוף מעשה במחשבה תחילה. רצוי בכתב למנוע בעיות בעתיד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום אורן, "גניבת עין" הינה עוולה המוגדרת בחוק עוולות מסחריות, תשנ"ט -1999, האוסרת על בעל עסק לגרום לכך ששירות שהוא נותן או נכס שנמכר על ידו, ייחשבו בטעות כשירות או נכס של עוסק אחר. חשוב לבחון בהקשר...
המשך תשובה