שלום רב לאחר עריכת וסגירת חוזה השותפות האם יש להדפיסו פעמיים ושכל אחד מהשותפים יחתום על שני החוזים, כך שכל שותף יקבל חוזה מקורי חתום על ידיו וע"י שותפו או שמא אחד מקבל העתק ואחד מקבל מקורי תודה
אפשר להדפיס 2 מקור ולחתום על שנהם.
בברכה,
לינדה אשכנזי עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

חאמד שלום , חסרים פרטים האם יש לך צו קיום צוואה ו/או צו ירושה ? במידה וכן , תוכל באופן חוקי לקבל את כל המידע שנדרש אודות זכויותיך בירושה , להמשך יעוץ הינך מוזמן לפנות למשרדי ...
המשך תשובה