שלום, אני כרגע סטודנט ותוך כדי גם עובד האבטחה. האם אני יכול לפתוח עסק על שמי כהכנסה נוספת (מבלי לעזוב את מקום העבודה)??? האם לסטודנט ישנם זכויות והטבות כלשהן בעת פתיחת עסק??? ומה זה אומר לי מבחינת המיסים???. מראש תודה
יכול לפתוח עסק כהכנסה נוספת. יש לבדוק הטבות וענין המיסים אצלצ רו"ח. הטבות אפשר לבדוק גם במנהל הסטודנטים ובעיריה במקום מגוריך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום ליאל, שאלתך הינה לא רק מתחום זכויות יוצרים אלא מעוררת שאלות גם מתחום הגת הפרטיות, הואיל ומדובר בחשיפת מידע ונתונים השייכים לעסק, שלא ניתנה על ידו הסכמה מפורשת לעשות בהם שימוש. גם אם לא מדובר ב...
המשך תשובה