שלום. אני ושני חברים מנהלים עסק אשר פתחנו לפני כחצי שנה. במהלך ששת החודשים אני עובד בעסק מדי יום והם קצת "זורקים". עשיתי איתם שיחה אבל אני לא בטוח שזה מתקדם למקום כלשהו. אין בינינו כל הסכם אשר מעגן את היחסים החוזיים שלנו ואני רוצה להציב להם אולטימאטום – או שאתם מתאפסים על עצמכם או שאני יוצא מהעסק. כל אחד מאיתנו השקיע כ-20,000 שקלים בעסק. האם אני יכול לקבל את הכסף בחזרה?
אפשר בתנאים מסוימים. תלוי באופי החברות. מה שכן אם אתה מעונין להמשיך לעבוד איתם, עשה איתם מייד חוזה עבודה. אשמח לעזור בענין. משרדי מתמחה בחוזים אלו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הקמת עסק בתחום ההימורים והגרלות בישראל נתונה לפיקוח מחמיר, ואין אפשרות להפעיל עסק כזה באופן חופשי. כיום, ישנם גופים מוסמכים כמו מפעל הפיס והמועצה להסדר ההימורים בספורט המורשים לפעול בתחום ההימורים ביש...
המשך תשובה