שלום, יש לי בגדים שרכשתי ברשת מוכרת ונכון להיום אין לי בהם שימוש. חלקם חדשים לגמרי ולא נעשה בהם שימוש. האם מותר לי למכור אותם? אם כן, האם מותר לי לקבוע את המחיר? תודה

שרי שלום,
מכירת בגדים יד שנייה הם דבר שבשגרה, אין כל מניעה למכור בכל מחיר שאת רוצה , כל הכנסה מחוייבת בדיווח לרשויות המס מנגד את יכולה לנכות את ההוצאות שהיו לך ברכישת הבגדים. להמשך יעוץ הינך מוזמנת לפנות למשרדי לטלפון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אבנר שלום , "חברת מעטפת " מוגדרת ע"י הבורסה כחברה ללא פעילות ריאלית, ש- 80% מנכסיה הם מזומנים. החברה תידרש לדווח למשקיעים על זהותה החדשה, ומניותיה יועברו באופן מיידי לרשימת השימור של הבורסה שבה המסח...
המשך תשובה