שלום גיא, אני מנהל עסק כבר המון שנים תחת שם מסוים וצברתי כבר מוניטין רב עם השם הזה. לאחרונה גיליתי שעסק אחר עושה שימוש באותו שם לצרכים דומים. האם ניתן לתבוע אותו גם אם לא רשמתי סימן מסחר על השם של העסק שלי?

היי מאור,
במקרה שלא נרשם סימן מסחר, קיימות נסיבות בהן ניתן לתבוע בגין עוולת "גניבת עין" במקרה של העתקת שם העסק.
לצורך בחינת קיומה של עוולה זו, יש לבדוק האם קיימת פגיעה במוניטין שצבר העסק והאם יש בשימוש בשם הטעייה של הציבור.
להמשך בדיקה ומתן ייעוץ מתאים, אתה מוזמן לפנו אלי בטלפון המופיע בעמוד שלי באתר ואשמח לעזור לך בעניין.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי סתיו, אם כבר יש לך עוסק מורשה מצליח בתחום הקוסמטיקה ואת כבר מוכרת קרמים איכותיים, בהחלט כדאי לעשות את הצעד הבא ולהסדיר את הפעילות בצורה מקצועית וחוקית. מאחר ואת מייבאת מוצרים מסין, חשוב לוודא שכל ...
המשך תשובה