למיטב הבנתי "חוק השילוט " אוסר על הקמת שלטי פרסום בשטחים חקלאיים אך עם זאת ניתן לראות שלטי פרסום שממוקמים על שטחים חקלאיים לדוגמא- ביציאה מאיילון להרצליה מצד ימין. אני מבולבל... האם מותר או אסור? האם יש יוצא מן הכלל ואם כן היכן אני מוצא את היוצא מן הכלל? תודה רבה על כל עזרה שתהיה
יש לברר בעירייה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לפני השקת אפליקציית היכרויות, יש כמה צעדים משפטיים חשובים: 1. הגנה על הקניין הרוחני – רישום סימן מסחרי, בדיקת פטנט וזכויות יוצרים על הקוד והעיצוב. 2. תנאי שימוש ומדיניות פרטיות – ניסוח תקנון ו...
המשך תשובה