לחבר בעל מינימרקט עשו תרגיל מכוער: הוא שילם עבור סחורה מסויימת, והסחורה לא ממש הצליחה להימכר. במקרה כזה מצופה מהספק לבוא ולקחת את הסחורה בחזרה ולהפריד כוחות, במקום זה הספק מושך אותו כבר חודשים, ולא מגיע לקחת את הסחורה ולזכות אותו על מה ששילם בעבורה. הוא מצפה שבעל המינימרקט ישכח מהסיפור ויבליג. בתגובה לכך, בעל המינימרקט ביטל את הצ'ק פיקדון שמכסה את עלות ההתקן שקיבל מהספק. הספק הגיב שיתבע אותו בגין ביטול הצ'ק. בשלב הזה לאחר ביטול הצ'ק בעל המינימרקט מאוזן מול הספק, אבל הספק איים לתבוע אותו, על אף שההתנהלות של הספק הייתה נוראית ומזלזלת כלפי בעל המינימרקט. מה הפיתרון המומלץ ביותר מבחינת בעל המינימרקט על מנת לסיים את הסאגה הזו במינימום הוצאה של אנרגיות מיותרות?
יחסים עיסקיים מוגדרים בהסכם, ולא מה שמצופה מהספק לעשות. חסרים פרטים, צריך לבדוק מה הוסכם בין הצדדים כאשר הסחורה לא נמכרת ואז ניתן להתייחס לשאלה איך ממזערים את הנזק, הינך מוזמן לפנות למשרדינו להמשך יעוץ בטלפון שנמצא בעמוד שלי באתר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיא הרשקוביץ, עו"ד מגשר ובורר
053-9428571
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום ליאל, שאלתך הינה לא רק מתחום זכויות יוצרים אלא מעוררת שאלות גם מתחום הגת הפרטיות, הואיל ומדובר בחשיפת מידע ונתונים השייכים לעסק, שלא ניתנה על ידו הסכמה מפורשת לעשות בהם שימוש. גם אם לא מדובר ב...
המשך תשובה