שלום רב אמי נפטרה השאירה צוואה בית וחצי חנות ל 4 האחים שווה בשווה בשבוע שעבר בית דין לעינייני משפחה אישר את הצוואה מה עלינו לעשות כעת? האם עלינו להודיע במקום כלשהו? או רק אם נחליט לעשות צעד עם הבית או החנות אנא עזרתך בעיניין תודה מראש
אתם חופשיים לפעול כרצונכם. החל מרישום הנכס על שמכם, כמו גם כל זכות אחרת, ועד למכירה וכיוצ"ב. בברכה, עו"ד דן לימור.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
און צוק, משרד עו"ד
055-4532797
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, מצטער לשמוע על הוריך. במידה והוריך הותירו צוואה יש להגיש בקשה לצו קיום צוואה. יש לצרף צוואה מקורית ככל האפשר ובמידה ולא ניתן אז לצרף העתק. אולם בשלב כלשהו תצטרכו להציג את המקור. במידה ...
המשך תשובה