שלום, אני השתחררתי לא מזמן מהצבא, ואני כרגע נמצא בתחילת תהליך של תביעה מול קצין תגמולים. אני ככל הנראה אקבל הכרה כנכה צה"ל, לצערי הרב. רציתי לשאול, האם אני עדיין אוכל לעבוד גם עם קבלת הנכות? האם אני אוכל לקבל כסף עבור הנכות גם אם אני אהיה מועסק במשרה מלאה נאמר? אני אודה לך מאוד על תשובה בעניין.
קובי שלום
קצבת הנכות הבסיסית משולמת ללא קשר לכושר עבודתך או להכנסותיך. כושר העבודה וההשתכרות רלבנטיים רק למקרה בו מבקש הנכה קצבת מחיה מוגדלת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
רון שלום חודש זה זמן די סביר. המזכירות בתה"ש צריכה לקבל את התיק ולשבץ רופא מתאים. אין שום מניעה מלהתקשר אליהם ולברר האם התיק כבר הגיע, ומה הצפי לשיבוץ. טלפון 03-5305235 מייל ddv@sheba.gov.il ...
המשך תשובה