במהלך חופשה מאושרת בבית שיחקתי כדורגל, נפצעתי וקרעתי את הרצועה הצולבת. עשיתי ניתוח וקבעו לי פרופיל 24 זמני. האם אני רשאי להגיש תביעה למשרד הביטחון למרות שלפציעה אין קשר לשירות שלי? ואם כן מה הסיכויים שלי להיות מוכר כנכה צה"ל?
משה שלום
חייל חובה בלבד רשאי להגיש תביעה גםעל פציעה בחופשה. כדי שיוכר צריך לעמוד בכמה תנאים. התנאי העיקרי הוא קביעת נכות בשעור 20% ויותר. נכות פחותה מ 20% לא מקנה זכויות כנכה צה"ל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
קרן שלום, החלמה מהירה לבן ומקווה שהדברים יסתדרו לו כפי שרוצה. פורום זה עוסק בהכרה בנכי צה"ל וקביעת נכות באגף השיקום ואין בידי לסייע לך בנושאים של שיבוץ בצבא. ...
המשך תשובה