שלו לעורך דין המכובד, אני הגשתי פעם תביעה לפני עשר שנים בערך לאגף השיקום של משרד הביטחון ודחו את התביעה שלי. האם אני יכול עכשיו לנסות להגיש תביעה לביטוח לאומי אולי לפחות הם יכירו בי? תודה רבה איתן
איתן שלום
מאחר ותביעתך למשהב"ט נדחתה, אין שום מניעה שתגיש תביעה לביטוח הלאומי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
בענין זה אין עוד הכרעה. בפסה"ד המחוזי בע"ש 787-03 נעמה עובד נקבע כי במקרה של תגובה חריגה יש לקבוע את כל אחוזי הנכות. בפס"ד של העליון רע"א 1403-05 מולא מופיד ציין ביהמ"ש שדווקא הפרשנות הנוגדת נראית לו ...
המשך תשובה