שלום אני חייל לוחם ובמהלך פעילות מבצעית עם משקל נפלתי וקראתי את הרצועה אחרי שלושה חודשי החלמה חזרתי לשרות עדיין קרבי אבל לא פיזי כיום אני עדיין סובל מנקעים חוזרים רציתי לדעת מה אלי לעשות בשביל לתבוע את הצבא? האם להתחיל מעכשיו או לחכות לסיום השירות וכמה אני יכול לקבל אם בכלל תודה רבה.
אופק שלום
את התביעה ניתן להגיש רק לקראת השחרור משירות חובה. בינתיים חשוב שתשמור בצורה מסודרת העתקים של התעוד הרפואי וחשוב מאוד שיהיה לך דו"ח פציעה על הארוע.
זכויותיך, והסכומים שתקבל, יהיו בהתאם לאחוזי הנכות שיקבעו לך. גובה הנכות הינו בהתאם למצב הקרסול בעת הבדיקה ע"י ועדה רפואית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אורי שלום, אי הסכמה מראש על שכר הטירחה שישולם אכן יוצרת בעיה. כתבת שההליך היה "חלק" אבל אין בכך ללמד על מידת ההשקעה שנדרשה מצד עורך הדין. אולי ההליך התקדם בצורה טובה וחלקה דווקא בזכות העבודה שלו שמנ...
המשך תשובה