שלום אני מוכר כנכה צהל 10% עקב חשיפה לרעש ממטווחים ( למרב זכרוני) משנות ה-70 ומקבל תגמול חודשי בהתאם. בשנים האחרונות שמיעתי מידרדרת וכנראה אני נזקק למכשירי שמיעה. עבודתי היא לא במקום רועש. בבדיקת שמיעה שערכתי נמצא שבתדרים גבוהים סף השמיעה הינו כ-50-60db . קלינאית התקשורת יעצה לי לפנות למשה"ב כדי שיכירו בהחמרה. האם כדאי? מה האחוז הצפוי? האם ממנים מכשירי שמיעה? כמה זמן אורך התהליך? בתודה
אליעזר שלום
קשה מאוד לקשור החמרה בשמיעה כיום לנזק שנגרם בשירות לפני שנים. רוב הסיכויים שפנייתך תדחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יואב שלום, בכל בדיקה חוזרת קיים גם סיכון של הפחתת נכות. צריך להעריך הסיכון להפחתת נכות ומה אפשר להפסיד כנגד הסיכוי להעלאת הנכות ומה התועלת הצפויה. עו"ד הבקיא בתחום ורופא מומחה יכולים לסייע בהערכה....
המשך תשובה