היי נפגעתי נפשית בצבא בשנת 1991 ואושפזתי ע"י הצבא בתל השומר במחלקה פסיכיאטרית מאז ועד היום חיי לא חזרו למסלולם ,התגייסתי בפרופיל 97 לאחר סיום תיכון עם בגרות מלאה ,התיק היה לפני כשנה אצל עו"ד והתביעה נדחתה ע"י משרד הבטחון למרות שיש הרבה שקיבלו הכרה ממקרים דומים לשלי,שאלתי מה ניתן לעשות? תודה ויום טוב
אילן שלום
המועד להגשת ערעור הבוא 30 יום מיום קבלת ההחלטה. אם לא ערערת במועד לא ניתן לערער כעת. במקרים מסויימים ניתן לפתוח תיק שניתנה בו החלטה לבדיקה מחודשתצ. צריך לבדוק האם בתיק שלך הדבר אפשרי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
בתיה שלום, פגיעה בדרך לבסיס נחשבת פגיעה עקב השירות. באפשרותך להגיש תביעה לאגף השיקום. על פני הדברים נכותך אינה גבוהה וכנראה לא תהיה זכאית למענק כספי אך תוכלי לקבל הטיפולים לשיניים דרך אגף השיקום. לחל...
המשך תשובה