רופא צבאי עשה לי השלמה גרועה... האם אני זכאי לפיצוי / טיפול נוסף?
אריאל שלום
אתה זכאי להכרה של אגף השיקום בפציעה, ולטיפול שיניים באמצעותם/ על חשבונם בעתיד, בהתאם לצורך. כדי לקבל את ההכרה עליך להגיש תביעה לאגף השיקום.
חשוב שיהיה לך דו"ח פציעה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
חייל בשירות חובה בלבד יכול לתבוע את משהב"ט על פציעה בחופשה בהתקיים מס` תנאים. בין היתר נדרש שהפציעה לא נגרמה בגלל התנהגות רעה וחמורה, ושנותרה דרגת נכות של 20% ויתר. יתכן וניתן לתבוע בנזיקין גורמים א...
המשך תשובה