רופא צבאי עשה לי השלמה גרועה... האם אני זכאי לפיצוי / טיפול נוסף?
אריאל שלום
אתה זכאי להכרה של אגף השיקום בפציעה, ולטיפול שיניים באמצעותם/ על חשבונם בעתיד, בהתאם לצורך. כדי לקבל את ההכרה עליך להגיש תביעה לאגף השיקום.
חשוב שיהיה לך דו"ח פציעה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
פרי שלום כל נפגע בתאונת דרכים זכאי לפיצוי מחברת הביטוח שביטחה את השימוש הרכב, בביטוח חובה, וזאת לפי חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים. אם הנפגע הוא חייל בשירות חובה שנפגע בחופשה, הוא עשוןי להיות זכאי...
המשך תשובה