1. האם החמרת מצב של אדם מבוגר (בתחום השמיעה - נכות שהוכרה לפני 30 שנה) יכולה להתקבל ע"י וועדה רפואית ולקבוע אחוזים גבוהים יותר או שבגלל הגיל (82) יטענו שההחמרה היא כתוצאה מהגיל המבוגר. 2. האם כל החמרה של אדם מבוגר אפשר לטעון שהיא למעשה החמרה בגלל הגיל. תודה
יוני שלום,
בד"כ החמרה בנכות אצל אדם מבוגר כן תוכר, אולם לא בתחום השמיעה. הנחת המוצא לגבי שמיעה הינה כי הנזק מתגבש בסמוך לסיום החשיפה לרעש, וכי כל החמרה בהמשך אינה קשורה לפגיעה המוכרת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
כפיר שלום פורום זה עוסק בנכי צה"ל ובזכויותיהם באגף השיקום. נושא הפיקדון אינו קשור לאגף השיקום. אני מציעה כי תפנה למשרד הביטחון, אולי בעזרת הסיוע המשפטי, ותציג בפניהם את המסמכים המעידים על מצבך הנפש...
המשך תשובה