מעוניין להבין מה ההבדל מבחינה משפטית ומה ההשלכות על הנכה מבחינה זו. מדובר בחייל קרבי.
פלג שלום,
במשהב"ט בד"כ המינימום הוא 1% ולא 0%. כשיש נכות מינימלית קל יותר לפנות בהחמרת מצב בעתיד, אם יש צורך, מאשר מצב של אין נכות.
ערעור על דרגת נכות (גם אם מינימלית)( הוא לועדה רפואית עליונה.
הערעור על קביעה ש"אין נכות" הוא לבית המשפט
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ענת שלום, לא כתבת מהי הפגיעה ממנה סובלת בתך. כדי שהיא תוכר כנכת צה"ל צריך להראות שקיים קשר בין הפגיעה לבין תנאי השירות. אם לדוגמא, הפגיעה נובעת ממחלה תורשתית שלא קשורה לתנאים חיצוניים, אז סביר שהתביע...
המשך תשובה