שלום לך, לפני שנתיים השתחררתי מצה"ל, הייתי קצינה בחיל חינוך ועברתי שירות משמעותי. לקראת השחרור עברתי בבסיס שבו שירתי תקיפה מינית על ידי שני חיילים, ומאז אפשר לומר שאני פגועה מאוד נפשית וסובלת מחרדות ודיכאונות. שאלתי היא האם אני יכולה לפנות לסיוע לאגף השיקום, בשל העובדה שנפגעתי בבסיס בזמן השירות שלי?
הילה שלום
בהחלט יש מקום להגשת תביעה לאגף השיקום
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
דויד שלום, אין חוק מחייב לגבי שכר טירחה בתביעות לפי חוק הנכים. הבעיה בתשלום לפי אחוזים, באחוזים שציינת, היא שהסכום הסופי עלול להיות גבוה מאוד, ועלול להיות לך קושי לשלמו, במיוחד שההטבות עצמן משולמות...
המשך תשובה