נפצעתי בסדיר לפני כ 45 וחמש שנים ונקבעה לי נכות של20 אחוז עזבתי לחול מאז הפסיקו לשלם ועכשיו יש לי החמרה ולא יודע אייך להמשיך
צריך לפנות ללשכה המחוזית של משהב"ט עם המסמכים העדכניים ולבקש המשך טיפול. רצוי לברר קודם מה בדיוק מצב הדברים בתיק הישן ומדוע פסקו התגמולים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אלדד שלום, כל עוד לא שוחררת ממילואים הטיפול הרפואי הוא דרך הצבא. עליך להגיש תביעה לאגף השיקום, להכרה בפציעה כפציעה שארעה תוך ועקב השירות. כל עוד התביעה תתברר תוכל לקבל טיפול רפואי באמצעות אגף השיקום....
המשך תשובה