שלום, קיבלתי הודעה כי התיק שלי התקבל ביחידה לועדות רפואיות. רציתי לדעת האם זה אומר שהוכרתי כנכה? שאלה נוספת, אני סטודנטית שנה שנייה והגשתי את התביעה ב2010 לפני שהתחלתי ללמוד. האם מגיע לי תשלומים רטרואקטיביים על הלימודים וכן על דמי מחייה? תודה רבה
מעין שלום
העברת התיק למזכירות הועדות היא סימן טוב - אם מתכוונים לזמנך לועדה רפואית משמע יש הכרה.
השתתפות בשכר לימוד ודמי מחיה הינה הטבה לנכה שנכותו 20% ומעלה. אם זו אכן תהיה הנכות שתקבע לך, בקשי החזר גם לגבי העבר.
משהב"ט בד"כ משתדל לא לשלם הטבות רטרואקטיבית אבל שווה להתעקש ולא לוותר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
דוד שלום, נראה כי ההכרה הבסיסית שלך היא הכרה בהחמרה בלבד (כלומר נקבע שהנסיון האבדני נבע רק בחלקו מגורמים הקשורים בשירות) ולכן גם ההכרה החלקית בנזקים שנגרמו. צריך לבדוק את התיק לעומק ולראות האם ניתן ל...
המשך תשובה