שלום לעורכת הדין, תבעתי את משרד הביטחון ומאז אני מקבל תרופות ממשרד הביטחון שעולות המון כסף , לא הייתה לי עדיין וועדה. השאלה היא כזאת, במידע ומשרד הביטחון לא יכיר בי כנכה האם אני יצטרף לשלם על התרופות שקבלתי ? תודה
עידן שלום,
גם אם התביעה תדחה לא תצטרך להשתתף בעלות התרופות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
זוהר שלום, תאונת דרכים בדרך לבסיס יכולה להתאים הן לתביעה כנגד אגף השיקום והן לתביעה כנגד מבטח הרכב, או במקרה שלכם, חב` אגד. יש לבחור באחד מבין שני המסלולים. בתביעה כנגד אגף השיקום, נדרשת נכות של 20...
המשך תשובה