חייל שעובד במטבחים במתכונת שבוע-שבוע, נפצע בשבוע כשלא היה בבית בתאונת אופנוע ושבר את הרגל. האם מכיוון שהוא חייל זכאי לפיצויים מהצבא? או שרק אם נפצע במסגרת הצבאית?... תודה.
אלירן שלום,
חייל חובה שנפגע בחופשה יכול לתבוע הכרה כנכה צה"ל אך עליו לעמוד במספר תנאים וביניהם - נכות של 20% או יותר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
לקצין התגמולים יש סמכות לקבל החלטה על סמך בדיקה ויעוץ עם מומחה מטעמו. הוא יכול לקבוע אבחנה שונה מזו שקבעו רופאים אחרים. אפשר לערער על ההחלטה לבית המשפט וביהמ"ש יקבע מה האבחנה הנכונה...
המשך תשובה